przedszkole niepubliczne warszawa Targówek

MAGDALENA MILCZEWSKA
DYREKTOR

Jestem nauczycielką mianowaną oraz trenerką. Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku edukacja początkowa z reedukacją. Ukończyłam kurs zarządzania oświatą. Aktualnie piszę pracę doktorską na temat wspierania refleksyjności nauczycieli wychowania przedszkolnego.

Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy jako nauczyciel wychowania przedszkolnego. Kierowałam projektami i programami o zasięgu ogólnopolskim oraz międzynarodowym. Pomaga mi w tym doświadczenie, które zdobyłam jako instruktor harcerski.

Uczestniczyłam w wielu projektach w ramach programu Erasmus+, co umożliwiło zdobycie szerokiej wiedzy i doświadczeń z zakresu edukacji przedszkolnej.

Obserwowałam, jak wygląda wychowanie i edukacja przedszkolna w Finlandii, Estonii, na Islandii, we Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Francji, Turcji i na Łotwie.

Współtworzyłam również koncepcję Warszawskiego Centrum Edukacji Przyrodniczej i Rekreacji „Folwark Bródno”, w ramach którego działa Zielone Przedszkole.
Jestem autorką wielu artykułów z zakresu wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Prowadzę szkolenia dla nauczycieli oraz studentów pedagogiki, szczególnie z zakresu edukacji matematycznej, metod aktywizujących, w tym metody projektów badawczych. Zdobyłam nagrodę Burmistrza Dzielnicy Warszaw Targówek za wybitne osiągnięcia w pracy na rzecz oświaty warszawskiej.

Prywatnie jestem mamą dwóch córek: Julii i Hani.

AGATA OSTROWSKA - CIĄPAŁA
NAUCZYCIEL - SOSNY

Ukończyłam studia magisterskie z zakresu pracy społeczno-wychowawczej z dzieckiem i rodziną oraz licencjackie z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Przez ostatnie dwa lata byłam nauczycielką grupy trzy- i czterolatków. Pracuję przede wszystkim projektami. W ostatnim roku koordynowałam działania w międzynarodowym projekcie promującym czytelnictwo. Prowadziłam autorskie warsztaty artystyczne dla dzieci w różnym wieku. Lubię aktywnie spędzać czas wolny, a moją największą pasją są podróże i różnorodne działania plastyczne.

Pracując z dziećmi, staram się rozwijać ich naturalną otwartość i ciekawość otaczającego świata. Podążam za nimi i nie narzucam im jedynego właściwego sposobu działania – stawiam na samodzielność. Podchodzę do każdego dziecka indywidualnie, starając się dopasować moje działania edukacyjne do jego potrzeb.

Praca z dziećmi stawia przede mną codziennie nowe wyzwania. Dołożę wszelkich starań, aby czas spędzony w Zielonym Przedszkolu był dla dzieci niezwykłą intelektualną i emocjonalną przygodą.

JOANNA PISARKIEWICZ
NAUCZYCIEL - SOSNY

Jestem absolwentką Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyłam tam studia licencjackie na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna oraz studia magisterskie na kierunku edukacja integracyjna i włączająca. Aktualnie jestem również studentką Psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na specjalności Wspieranie rozwoju i kształcenia. W ramach studiów uczestniczyłam w projekcie Dobra praktyka kluczem do profesjonalizmu w edukacji. Dzięki niemu poznałam w teorii i w praktyce pracę metodą projektów badawczych. Pochodzę z małej wsi na Północnym Mazowszu, położonej wśród rzek i lasów, gdzie moi rodzice prowadzą własne gospodarstwo. Od zawsze więc miałam kontakt ze zwierzętami oraz z przyrodą. Jako najstarsza z piątki rodzeństwa, już od najmłodszych lat uczyłam się odpowiedzialności, szacunku i troski o drugiego człowieka oraz nawiązywania kontaktu z najmłodszymi. Każdą wolną chwilę staram się spędzać aktywnie - biegam, jeżdżę na rolkach, poznaję nowe miejsca, maluję. Zielone Przedszkole jest więc dla mnie miejscem, gdzie spotykają się moje pasje - praca z najmłodszymi, kontakt z naturą oraz aktywne działanie i rozwijanie własnych zainteresowań.

WERONIKA KWIATKOWSKA
LEKTOR - SOSNY

Z wykształcenia jestem psychologiem oraz nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Od 2004 roku moja praca nieprzerwanie związana jest z edukacją i wychowaniem dzieci i młodzieży – wyjazdy kolonijne, praca guwernantki, stanowisko psychologa w liceum i nauczanie w przedszkolu – tak pokrótce wygląda moja ścieżka kariery. Jak dotąd w przedszkolu pracowałam z grupą najstarszych dzieci oraz grupą mieszaną wiekowo i nie ukrywam, że ta druga forma organizacji grupy skradła moje serce. W ostatnich latach bardzo bliska mi stała się pedagogika Marii Montessori, w której szukam inspiracji do pracy oraz wychowania moich dwóch wspaniałych córek. W dzieciach zawsze widziałam młodych ludzi, którym należy się szacunek równy dorosłym. Zawsze staram się dostrzegać ich własne predyspozycje, upodobania oraz pasje i z ich uwzględnieniem prowadzić pracę edukacyjną i wychowawczą. Na co dzień, poza pracą w przedszkolu zajmuję się prowadzeniem szkoły tańców swingowych, a każdą wolną chwilę staram się poświęcać mojej cudownej rodzinie.

ANNA KUK – NOWAKOWSKA
NAUCZYCIEL - BRZOZY

Jestem absolwentką magisterskich studiów na Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Terapia Pedagogiczna. Ukończyłam również studia podyplomowe na dwóch kierunkach: Elementarnej pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną oraz Organizacja i zarządzanie placówkami oświatowymi. Wzbogacałam również swoją wiedzę i umiejętności biorąc aktywny udział w wielu kursach, warsztatach, szkoleniach czy konferencjach. Zdarzyło mi się również uczyć przyszłych nauczycieli prowadząc przedmiot na wyższej uczelni im. Bogdana Jańskiego w Warszawie. Prywatnie jestem bardzo szczęśliwą osobą, która uwielbia podróże, realizuje swoje pasje i delektuje się czasem spędzanym z rodziną i przyjaciółmi. Interesuję się zdrowym odżywianiem-kuchnią wolną od cukru, dziecięcym designem oraz wszelkimi plastycznymi działaniami. Najbardziej lubię tworzyć coś nowego z zapomnianych i pozornie niepotrzebnych rzeczy i oglądać seriale na które warto zmarnować czas. Ostatnio odkrywam na nowo "Małego Księcia". Jestem nauczycielką z wyboru i powołania. Nawet urodziny obchodzę 1 września.

JUSTYNA DZIEWULSKA
NAUCZYCIEL - BRZOZY

Ukończyłam studia pedagogiczne na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Specjalizuję się w pedagogice przedszkolnej i rewalidacyjnej. Dotychczas pracowałam z grupą mieszaną wiekowo. Obserwacja dzieci w tak zróżnicowanym wieku, zachęciała mnie do zagłębiania się w pedagogikę Marii Montessori. Działania usprawniające wzbogacałam asystując w zajęciach indywidualnych z dziećmi z zaburzeniami w rozwoju. Ukończyłam liczne kursy pomagające wspierać rozwój małego dziecka m.in. kurs języka migowego, metodę W. Sherborne, sensoplastykę, terapię ręki, techniki dramowe i inne.

Pracując z dziećmi staram się stworzyć im przestrzeń do działania, aby same mogły odkrywać otaczający je świat. Praca w Zielonym Przedszkolu stanowi dla mnie wyzwanie, jednocześnie otwiera mi nowy obszar do realizacji swoich niezliczonych pasji i pomysłów, które bywają czasem szalone.

Prywatnie jestem mamą Igi, która jest dla mnie inspiracją w życiu osobistym, jak również w pracy zawodowej. Moją pasją jest samodzielne tworzenie pomocy dydaktycznych dla dzieci, a moja córka zawsze jest pierwszym testerem.

WERONIKA KURTYCZ
LEKTOR - BRZOZY

Raising and teaching children is the biggest challenge there is. And yet I am so glad that I get to be doing both at Zielone Przedszkole, a magical place, where nature, teachers and our little ones can be together and work together.

I have been teaching children for as long as I recall. In high school, I helped younger student brush up their English and German. I am a graduate of the University of Warsaw. For ten years I have been working as a foreign language teacher with children, teenagers and adults from all over the world. I am deeply interested in alternative teaching methods. The Montessori Method has a special place in my heart. I participate in educational conferences organised by the Polish Montessori Institute. Attachment parenting, Non-Violent Communication and forest kindergartners are my biggest inspirations.

I am responsible for English at Zielone Przedszkole. My main goals are to develop attentive listening skills, cultural and linguistic awareness, and interest in English for future language study, as well as to teach basic words and phrases. Moreover, I am also a consultant for the Montessori Method in our kindergarten. I am also a happy mum of two, my son Tadzio (6) and daughter Basia (3). Both my husband and I try to forge a close relationship with our children, we spend much time together as a family, we do sports, play board games and so on. And as for my late evenings, I sew clothes, watch films and read.

ANETA KRZEMIŃSKA
POMOC NAUCZYCIELA - BRZOZY

Jestem osobą kreatywną, zawsze uśmiechniętą, kochającą świat i wszystko co z nim związane. Uwielbiam podróże, które kształcą moja osobowość i dają mi dużo satysfakcji.

Jako osoba z pasją, lubiąca przygody, dobrą kuchnię oraz interesującą literaturę społeczno –obyczajową szukam odbicia w lustrze dnia codzienności.

Łącząc swoje zainteresowania z cechami charakteru z ukontentowaniem wprowadzam w  życie rzesze dzieci.

Wolne chwile staram się spędzać aktywnie na wolnym powietrzu, a przede wszystkim jestem zwolenniczką długich wycieczek rowerowych  z moją rodziną lub znajomymi.

Prywatnie jestem mamą 11-letniej Julii.

JUSTYNA MRÓZ
NAUCZYCIEL - ŚWIERKI

Nauczyciel wychowania przedszkolnego

ANNA WÓJCIKOWSKA
NAUCZYCIEL - ŚWIERKI

Nauczyciel wychowania przedszkolnego

ANNA TRZCIŃSKA
LEKTOR - ŚWIERKI

Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i matką. Z wykształcenia – pedagogiem i filozofem. Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku pedagogika ogólna oraz filozofię na Wydziale Filozofii i Socjologii. Od dawna zajmuję się wychowaniem i kształceniem. Już jako nastolatka wyjeżdżałam na kolonie w charakterze wychowawcy kolonijnego. Następnie w ramach studiów zajmowałam się animacją społeczno-kulturalną w domu osiedlowym Surma, współorganizując m. in. coroczną imprezę z cyklu „Dzień Ziemi”. Odbyłam szereg praktyk pedagogicznych w kraju i za granicą (m. in. Norwegia, Szwecja).  Metodyką nauczania języka angielskiego zajęłam się na emigracji w Londynie, gdzie pracowałam jako teaching assistant w Montessori School, a następnie warszawskiej Greenwich School of English.

Aktualnie, oprócz nauczania, pisuję artykuły o tematyce parentingowo-ekologicznej oraz angażuję się w prace na rzecz dzielnicy. Działam na rzecz Kooperatywy Grochowskiej oraz Rolnictwa Wspieranego przez Społeczność hołdując zasadzie: „One apple a day send a doctor away”.

Lubię zmiany i nowe wyzwania. W pracy z dziećmi kieruję się przekonaniem, iż „dzieci wiedzą lepiej”. Wsłuchuje się zatem w „wewnętrzne dziecko” każdego napotkanego na swej drodze małego i dużego człowieka zaczynając oczywiście od siebie samej. Promuję bycie fit i terapię śmiechem.

W wolnych chwilach spaceruję z psem, głaszczę kota i oglądam filmy z happy-endem. Jestem zapaloną pływaczką, także na mieliźnie. Kocham Kanta i Heideggera, ale skrycie przed mężem. W życiu staram się osiągnąć wyższy level kulinarny, duchowy, materialny. Mówię po włosku.

KATARZYNA WAWRYŁO
POMOC NAUCZYCIELA - ŚWIERKI

Jestem wieczną optymistką, mamą niesamowitego chłopca oraz fanką uprawiania sportu - pływanie, jazda na rowerze, żeglarstwo, rolki. W wolnym czasie czytam książki o dzieciach, a z synem dla dzieci.  Od 2009 roku pracuję z dziećmi. Daje mi to dużo satysfakcji. Wierzę, że każdy problem można rozwiązać, a każde dziecko może być szczęśliwe.  W domu nie mamy telewizora więc jesteśmy trochę nie na czasie, ale za to czas spędzamy kreatywnie i na sportowo, bo bycie mamą to zarazem największe wyzwanie i największa przygoda. Propaguję idee wzajemnego szacunku i partnerskich relacji zarówno w domu, jak i w pracy.

ALEKSANDRA MATUSZNA-SKIBA
NAUCZYCIEL - TOPOLE

MAŁGORZATA GACA
LEKTOR - TOPOLE

Nauczanie – to u nas rodzinne. Próbowałam się od tego wykręcić zostając aktorką scen muzycznych i dziennikarką, ale natury nie oszukam. Studiowałam filologię polską na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i Uniwersytecie w Białymstoku. Magistrem zostałam w 2017 roku. Angielskiego uczyłam się od przedszkola. Na studiach zaczęłam udzielać prywatnych lekcji. Znajomość tego  języka potwierdziłam zdając cambridgeowski egzamin FCE. Mimo, iż poznawałam angielski głównie przez native speakerów, najwięcej zawdzięczam  jednej z polskich nauczycielek, mówiącej wyłącznie po angielsku.  Teraz sama chcę naśladować tę metodę nauczania. Wierzę, że dziecko najefektywniej uczy się przez zabawę i rozmowę. Dlatego staram się, aby zajęcia były ciekawe i zabawne, a  z dziećmi dużo rozmawiam. Po angielsku oczywiście!

MILENA PODZIEWSKA
NAUCZYCIEL

Jestem absolwentką Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyłam tam studia licencjackie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Obecnie jestem również studentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Wychowałam się w pięknej wsi położonej na Podlasiu,  gdzie zawsze z przyjemnością mogę zajmować się zwierzętami i roślinami. Stale uczy mnie to cierpliwości, wytrwałości i szacunku do wciąż nieodkrytej i zaskakującej mnie przyrody.  Wolny czas lubię spędzać na świeżym powietrzu z rodziną, która jest dla mnie bardzo ważna, latem nad jeziorami, a zimą na nartach. 

AGNIESZKA AMZEL
PSYCHOLOG

Skończyłam psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz podyplomowe studia o kierunku Rehabilitacja Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi na Uniwersytecie Warszawskim uzyskując kwalifikacje do pracy z dziećmi z autyzmem, mózgowym porażeniem dziecięcym i innymi zaburzeniami rozwoju.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w niepublicznych przedszkolach, szkole, poradni psychologiczno-pedagogicznej, stowarzyszeniu.

Przez ostatnie lata pracowałam na Oddziale Zaburzeń Wieku Rozwojowego w przychodni rehabilitacyjnej. Od sześciu lat współpracuję z integracyjnym przedszkolem. Prowadzę także prywatny gabinet rozwoju i terapii.

Poszukując swojej drogi zawodowej wyspecjalizowałam się w diagnozie i terapii zaburzeń rozwoju małych dzieci. Szczególnie bliskie są mi zagadnienia związane ze spektrum autystycznym.

Praca z dziećmi i na rzecz dzieci jest moim powołaniem. Już w szkole podstawowej przebywanie z maluchami dawało mi dużo szczęścia. Stale się uczę i rozwijam, aby jak najlepiej rozumieć potrzeby i możliwości dzieci i móc na nie jak najpełniej odpowiadać. Uczę się przy tym dbać o swoje potrzeby i granice : ) Jestem osoba refleksyjną, nieustannie poszukującą najlepszych rozwiązań służących dzieciom. Głód wiedzy i poszukiwanie odpowiedzi na kolejne pytania dotyczące rozwoju człowieka doprowadził mnie do wielkiej fascynacji niedyrektywnymi metodami wychowania i terapii. Za niezbędny czynnik służący rozwojowi dziecka uważam nawiązanie z nim pozytywnej relacji i dbanie o dużą dawkę radości : )

ZUZANNA SZCZĘSNA
GAWEŁ